Aankomst in Malawi! - Reisverslag uit Blantyre, Malawi van Marlou Kersten - WaarBenJij.nu Aankomst in Malawi! - Reisverslag uit Blantyre, Malawi van Marlou Kersten - WaarBenJij.nu

Aankomst in Malawi!

Blijf op de hoogte en volg Marlou

27 April 2015 | Malawi, Blantyre

Hoi allemaal,

Nou het is eindelijk zover! Ik ben aangekomen in het mooie Malawi! Op 26 april zijn we vertrokken vanuit Schiphol! Vanaf Amsterdam richting Nairobi, daar moesten we 6 uur officieel wachten, maar dit werd toch al 7 uur, het gaat allemaal op z'n elfendertigste! Toen kwamen we er achter dat we nog even een stop in Lilongwe hadden. Dus weer een klein beetje in de stress dat we misschien toch een verkeerde vlucht hadden genomen?? Maar uiteindelijk ging het vliegtuig toch richting Blantyre!
Dus eenmaal aangekomen in Blantyre, zo'n vliegveld heb ik nog nooit gezien! Zo klein en rommelig! Haha
Toen moesten we in een taxi naar het hostel Doogles, iedereen wil je wegbrengen, en pakken zowat je bagage en willen het meteen in de auto leggen!
In Doogles aangekomen waren de andere meiden al op ons aan het wachten, we zijn samen boodschappen gaan doen, en je word continue op straat aangesproken en kinderen die bedelen voor geld. Dat doet toch wel wat met je! We hebben lekker met z'n 6e gegeten, en lekker bijgkletst!

Heel klein stukje informatie om te zeggen dat ik goed ben aangekomen!
Morgen vertrekken we naar het Trinity Hospital in Muona!
Mijn Afrikaanse nummer is: +265999583341
Als je een berichtje wilt sturen, zet even je naam eronder!

Hele dikke kus van Marlou ❤️❤️

• 27 April 2015 - 21:57

Lotte Pouwels:

Leuk te lezen Marlou!!!!

Ga er maar lekker van genieten en laat het een leerzame stage zijn!!!!

Groeten Lotte