Aankomst in Malawi! - Reisverslag uit Blantyre, Malawi van Marlou Kersten - WaarBenJij.nu Aankomst in Malawi! - Reisverslag uit Blantyre, Malawi van Marlou Kersten - WaarBenJij.nu

Aankomst in Malawi!

Blijf op de hoogte en volg Marlou

27 April 2015 | Malawi, Blantyre

Hoi allemaal,

Nou het is eindelijk zover! Ik ben aangekomen in het mooie Malawi! Op 26 april zijn we vertrokken vanuit Schiphol! Vanaf Amsterdam richting Nairobi, daar moesten we 6 uur officieel wachten, maar dit werd toch al 7 uur, het gaat allemaal op z'n elfendertigste! Toen kwamen we er achter dat we nog even een stop in Lilongwe hadden. Dus weer een klein beetje in de stress dat we misschien toch een verkeerde vlucht hadden genomen?? Maar uiteindelijk ging het vliegtuig toch richting Blantyre!
Dus eenmaal aangekomen in Blantyre, zo'n vliegveld heb ik nog nooit gezien! Zo klein en rommelig! Haha
Toen moesten we in een taxi naar het hostel Doogles, iedereen wil je wegbrengen, en pakken zowat je bagage en willen het meteen in de auto leggen!
In Doogles aangekomen waren de andere meiden al op ons aan het wachten, we zijn samen boodschappen gaan doen, en je word continue op straat aangesproken en kinderen die bedelen voor geld. Dat doet toch wel wat met je! We hebben lekker met z'n 6e gegeten, en lekker bijgkletst!

Heel klein stukje informatie om te zeggen dat ik goed ben aangekomen!
Morgen vertrekken we naar het Trinity Hospital in Muona!
Mijn Afrikaanse nummer is: +265999583341
Als je een berichtje wilt sturen, zet even je naam eronder!

Hele dikke kus van Marlou ❤️❤️

  • 27 April 2015 - 21:10

    Rob En Marga Guelen:

    Lieve Marlou,

    Wat fijn om te weten dat je goed bent aangekomen. Nou de start is gemaakt.
    Ontzettend veel succes en fijne tijd.
    We zijn benieuwd naar het volgende verslag, want dan zul je veel te vertellen hebben.

    Lieve groetjes ook aan Demi,
    Rob en marga

  • 28 April 2015 - 10:11

    Anja:

    Hoi Marlou,

    Fijn dat je goed bent aan gekomen, nu kan het avontuur beginnen. Ben benieuwd naar je volgende verhaal.
    Groetjes Anja.

  • 28 April 2015 - 12:03

    Joke Tonnaer:

    Lieve Marlou.
    Fijn om te lezen, dat jullie veilig op de plek zijn aangekomen en het wordt vast een prachtige en boeiende ervaring.
    Op deze wijze het te mogen volgen is ook top.
    Een grote groet joke

  • 28 April 2015 - 21:40

    Oma Jo.:

    Hallo marlou.
    Wat fijn jouw eerste bericht, en dat je goed bent aangekomen.
    en nu het volgende avontuur
    Hier alles goed.
    Voor vannacht welterusten, en tot de volgende keer
    Liefs Oma.


  • 29 April 2015 - 11:34

    Theo Kersten:

    Hee beste dochter van mij,
    Hier even je vader. Fijn dat alles goed gaat. Ik ben zo trots op je.
    Heerlijk zo'n avontuur.
    Geniet ervan.
    Pap

  • 30 April 2015 - 16:26

    Mieke Verhoeven:

    Ha die Marlou

    Fijn dat alles goed gaat wij wensen jou een mooie tijd en heel veel succes.
    Vele groetjes Tijs Rik Cor en Mieke

  • 01 Mei 2015 - 22:27

    Marian Van Alphen:

    Hakuna Matata.....alles goed....! Ik zou wel even willen ruiken proeven voelen en zien hoe je daar zit.... ik probeer me er een voorstelling van te maken....maar deze zal in werkelijkheid wel anders zijn. Ik benijd je omdat dit vast een heel grote ervaring zal zijn die je je leven lang niet zult vergeten...daarom geniet en neem het allemaal goed in je op. Ik denk dat je vaak zult denken.....wat hebben we het toch goed in Nederland.....en dat weten we natuurlijk ook heel goed. Fijne tijd en houd je goed, toi toi toi en dikke kus van mij en de rest van mijn gezin. Doeiiiiiiiiiiii!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlou

Actief sinds 19 Maart 2015
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 7045

Voorgaande reizen:

26 April 2015 - 11 Augustus 2015

Stage lopen in Muona, Afrika!

Landen bezocht: