Over 10 dagen is het al zover! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marlou Kersten - WaarBenJij.nu Over 10 dagen is het al zover! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marlou Kersten - WaarBenJij.nu

Over 10 dagen is het al zover!

Blijf op de hoogte en volg Marlou

16 April 2015 | Nederland, Nederland

Hoi Allemaal,

Zoals jullie weten ga ik 10 weken stage lopen in het Trinity Hospital in Muona, Afrika.
Via deze weg wil ik jullie op de hoogte houden van alle belevingen die ik daar ga meemaken!
Een Safaritrip in Zambia staat ook nog op de planning!

En ik ga ook nog is 5 weken backpacken in Tanzania.

Dus genoeg verhalen om jullie mee op de hoogte te houden!

Het (post)adres van het ziekenhuis is:

Trinity Hospital
School of Nursing
P.O. Box 51937
Limbe
Muona, Nsanje District
Malawi



  • 17 April 2015 - 11:21

    Sandra Rikken:

    Hey Marlou, wat gaaf dat je dit gaat doen, heel veel (leer) plezier. Ik ga je zeker volgen.

    Have fun Sandra x

  • 23 April 2015 - 23:40

    Marian Van Alphen:

    Heeejjjjj Marlou, alvast een goede heenreis toegewenst en heel veel plezier! Je zult er zeker heel veel leren en we zijn benieuwd naar je reisverhalen. Zorg goed voor jezelf...maar dat doe je wel!
    Hakuna matata!!!!

  • 27 April 2015 - 19:49

    Theo Kersten:

    Hee Marlou,
    Even een berichtje van mij op deze pagina.
    Ik wil je heel veel prachtige ervaringen toewensen.
    We weten nu dat je al in Blantyre bent.
    Veel plezier met jullie zessen.
    Pap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlou

Actief sinds 19 Maart 2015
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 7066

Voorgaande reizen:

26 April 2015 - 11 Augustus 2015

Stage lopen in Muona, Afrika!

Landen bezocht: