Stage lopen in Muona, Afrika! - Reisverslagen van Marlou Kersten - WaarBenJij.nu Stage lopen in Muona, Afrika! - Reisverslagen van Marlou Kersten - WaarBenJij.nu

Stage lopen in Muona, Afrika!

Hoi Allemaal,

Zoals jullie weten ga ik 10 weken stage lopen in het Trinity Hospital in Muona, Afrika.
Via deze weg wil ik jullie op de hoogte houden van alle belevingen die ik daar ga meemaken! We gaan ondertussen nog een safari trip in Zambia doen.
En daarna ga ik nog 5 weken naar Tanzania!

Dus genoeg verhalen om jullie mee op de hoogte te houden!


Recente Reisverslagen:

05 Juli 2015

Mijn allerlaatste blog in het prachtig mooie Muona

17 Juni 2015

Maternity Ward / Weekendje weg

07 Juni 2015

Theatreweek

01 Juni 2015

De kinderafdeling

24 Mei 2015

De vakantie week
Marlou

Actief sinds 19 Maart 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7054

Voorgaande reizen:

26 April 2015 - 11 Augustus 2015

Stage lopen in Muona, Afrika!

Landen bezocht: